onsdag

Hej
Kom hem för kanske en timme sedan och sitter nu och prata med mamma om du mycket jag hatar skolan & att jag vill byta klass typ.
jag får fucking panik...
jag pallar inte med min klass..
men iallafall så ska jag åka till gh och få en liten julklapp av elif & lämna en sak.
vid 7 ikväll skulle ebba va hemma från London och då hoppas jag att jag får träffa henne för att jag måste prata med henne om hundra saker som har hänt när hon har varit borta.
så jag ska väl träffa henne hoppas jag
vi börjar 9 imorgon också, så ja.
har en ännu värre dag imorgon, vi ska ha pysseldag.
jag hör av mig när jag mår lite bättre och all min ilska har gått ner lite
puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0