Torsdag

Hej
Idag är har det varit torsdag hela dagen
Börja vid 8 då mamma körde mig & kajsa till skolan
Hade tråkig dag i skolan som vanligt men det var kul ändån idag.
Vi sluta vid 2 idag 40 min tidigare , vänta tills ebba & bella sluta.
När jag hade gått liten bit med ebba & bella så gick jag tillbaka och blev mulad & äggad & lite sånt rolig.
Sen vid 2 stack jag & philip upp till ebba & påväg upp dit så blev jag mulad ännu en gång av simon..
Men när Ebba sluta så gick vi till madde& sa hej, sen gick vi till vårt gamla dagis.
Så sjukt mycket minne när man kom in på gården.
Sen gick vi hem & åt lussebullar & drack varmchocklad.
Sen gick vi ut & smällde lite raketer & sen stack vi ner till jordbodalen & åkte pulka & jag har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv
Jag dör så kul vi har
Ni är bäst!
Men nu ska jag plugga lite till provet & öva lite på min vers jag ska sjunga på lucian om en vecka
Känner att jag har skivit en hel bok känns det som.
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0