Förlåt för jag inte har kunnat uppdatera

Hej
Förlåt för jag inte har kunnat uppdatera!
Jag kom hem från skolan vid halv 4 så hade så sjukt ont i huvudet så jag gick upp och la mig i min säng och sov till klockan 6 då jag stack på träning men jag kunde inte träna.
Men det var blivit bättre nu iallafall.
Men idag fick jag reda på att jag ska sjunga solo på lucian i skolan.
Det kommer ju gå som det går.
Jag kommer skämma ut mig.
Men nu sitter jag och kollar på tv smsar med stella om hon fick följa med och kolla på truppgumnastik usm i järfälla.
Men hon fick inte så jag ska fråga elif nu.
Ska kolla i min brors skolkatalog nu sen måste jag göra lite engelska.
Men vi hörs snart hoppas jag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0