hemma

hej
har just precis kommit hem från mataffären.
kom hem från isabella vid 5 tiden kanske, vi kolla videos på hennes telfon sedan vi gick i femman & skratta gjorde vi mycket åt en speciell bild.
hahahh , kan inte sluta skratta åt den.
tyvärr kan jag inte visa bilden för det på en person som ja.
men sitter och smsar med isabella & snacakar med elif.
ska senare träffa liva om jag kan & orkar efter en sådan här dag.
men ska snart äta tror jag.
jag vill sova över med någon.
men imorgon vet jag inte vad som händer men det är iallafall farsdag så jag ska nog fira min pappa lite och åka ut till min mormor & morfar eftersom min morfar fyllde år i måndags.
men nu ska jag gå ner och äta så hörs vi seanre
puss

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAHHAHA omg. Så ful den personen va på de kortet! Döööör ;p. Hah loveu

Svar: afan ! kan inte sluta skratta ! <3
Maja Persson

2012-11-10 @ 19:34:10
URL: http://Isabellalinahallgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0