Torsdag

Hej
Nu har jag kommit hem från isabella & vi var med filippa en liten stund oxå.
Vi gick direkt hem till isabella där jag blev kär i hennes kamera så jag fota lite vackra bilder -.-
Sen stack vi och hämta filippas hund och gick till parken'
Skratta lika mycket idag som i tisdags.
Tror jag dör så roligt man kan ha, jag fattar inte det.
klockan 6 sticker jag på träning, känner att jag tränar varje dag
Tisdagar -dans (20.20-21.10)
Onsdagar- gympa (18-21)
Torsdag- gympa (18-20)
Lördag-gympa (10-13)
Söndag-gympa (18-21)
Hihi , det är mina träningstider det!

Säger även förlåt för jag inte har uppdaterat mycket under dagen, men det är för att jag kan inte ladda mer mobilappen i min telefon & det gillar jag inte!
Men nu måste jag gå och fixa mig för jag ska sticka om en kvart typ.
Bilden från italien.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0