Min säng på plats

Hej
Nu har min säng kommit på plats - ÄNTLIGEN
Men ni får bild när jag kommer hem för nu sticker jag till hyllinge & köpa de sista sakerna , sen ska vi åka och äta så ni får bild på min fina säng & på mitt rum när jag kommer hem.
Mitt äventyr idag har varit väldigt mysigt och roligt , har skrattat konstant i 20 min ungefär med mina underbara bröder.


Ni får en bild på mig & min saknade latte som har varit i Göteborg så jag har inte träffat henne på länge , men jag träffar nog henne snart hoppas jag
Ebba min finaste latte om du läser detta ska du veta att jag älskar min finaste latte & kommer alltid att göra det
Puss


Kommentarer
Postat av: Ebba

Älskar dig <3
Puss

Svar: älskar dej mer <3
Maja Persson

2012-10-31 @ 18:15:40
URL: http://ebbamatiilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0