Liten kort sammanfattning av 2013

 
 
Har haft en känsla av att detta året inte har varit det bästa men ändån har det varit en av de bättre. 
Bilden talar för mig, detta året har verkligen bestått av skratta och tårar för min del. Det bästa på hela detta året har helt klart varit sommarlovet men till och med det har varit rätt segt. Känns som ett segt år, inte så mycket som hänt men det bästa på hela året var ju när min lilla brorson kom till världen, den lilla killen lös upp mitt år. Har även haft både motgångar och uppåtgångar med min bellz, var ovän med henne i hela 4 månader men nu är vi tillbaka där vi började så det är fett skönt. Kommit närmre min ebba också när hon börja på min skola i somras och det tycker jag verkligen är grymt, kändes som vi skulle glida ifrån varandra genom åren men vi är också tillbaka där vi en gång började. Om jag ändån tänker efter så har jag ändån haft ett gött år, men det hade kunnat varit bättre. 
 
Vill ni att jag ska göra en sån här års sammanfattning i bilder om jag lyckas samla ihop några sådana?
Gjorde det förra året också så ni kan ju kolla in på förra årets sammanfattning om ni inte vet vad jag menar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja

2013-12-31 @ 01:16:37
Postat av: Wilma

Vore kul majlis

2013-12-31 @ 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0