lördag

hej 
tänkte berätta vad jag gjort under
denna lördagen eftersom jag gjort 
mycket.
imorse vid 9 åkte jag iväg till min
bamseträning & tränade dem små
söta barnen tills 10, sen direkt åkte
vi upp på sjukhuset och träffa maddes
lilla Liam som kom till världen i Torsdags.
där hadde ni en anledning till att det var den 
bästa dagen i mitt liv.
sen var vi där kanske i en halvtimme & 
jag bara gosa med honom i famnen.
efter det åkte vi iväg till ikea för att fixa lite saker
till vårt kök som blev nästan färdigt idag utom att
vi inte har något vatten i huset.. så jag kan inte gå
på toa..
men skit i det nu.
sen åkte vi hem & jag stack ut & fota med isabella
som var skitkul
när jag kom hem hade min bror & hans sambo kommit 
och dem hjälpte oss lite med köket.
sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt och 
skrattat med min älskade bror.
FÖRLÅT FÖR ATT DETTA BLEV VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG MED SAKER NI INTE BRYR ER OM!
puss 
 
-följ mig på instagram: majacarolinadesiree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0