april 2012

APRIL 2012
 

ja, i april gjorde jag inte så mycket.
men min fina vän stella fyllde 12 år 
iallafall.
var även på ullared en sväng med
olivia,molly,louise.
 
jag var även på läger med klassen
men jag orkar inte ta upp hur det var
men det var väl bra.
 
Jag var och kolla på JNM i Halmstad
jag fick hjälpa mamma med att packa
19 st väskor med nya kläder som dem
skulle få eftersom mamma hade med
sitt mixlag.
Så snäll som jag är fick varje person
en liten lyckolapp i väskan.
åkte ner och kolla på tävlingen &
eftersom det var hela norden så fick man
ju heja på Sverige och de var jag grym på såklart.
mammas lag kom iallafall till final, men kommer inte
ihåg hur det gick där. Dem var iallafall duktiga
tyckte jag.
det var iallafall någon i laget som tyckte den var gullig & fota den & skicka ett tack till mig
heja på sverige var jag iallafall bra på :)
duktiga gymnaster
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0