februari 2012

FEBRUARI 2012
 
februari börja jag räkna ner dagarna till eric saade konserten
som väntade i mars.
vi fick sportlov & 
jag åkte iväg för att åka skidor i heastra 
som inte är min talang.
var även på ullared en sväng och shoppa loss.
min bästa kompis stella åkte iväg för att åka skidor i Italien 
wilma åkte till åre för att åka skidor och saknaden blev stor.
i slutet på februari var jag på disco & fick en smäll på käften när 
elsa råka slå till mig och min mun börja blöda.
jag tränade fortfarande gympa som en vet inte vad för att fixa mina varv till tävlingarna.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celina

Vad hade du för plats på Eric Saade?, jag se oxå där :)

Svar: jag hade V.I.P
Maja Persson

2013-01-01 @ 18:29:10
URL: http://CegeJollasbilder.blogg.se
Postat av: Bella

Hahah, Fyfan vilka minnen...

Svar: afan !
Maja Persson

2013-01-03 @ 09:58:55
URL: http://isabellalinahallgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0