juni 2012

JUNI 2012
 

Juni väntar alltid det bästa man vet
sommarlov.
 
det var sista skolavslutningen på brunnsspark
och vi skulle sluta på skolan.
alltid lika tråkigt att lämna allt
men det var skönt.
vi fick äntligen SOMMARLOV
 
jag började förbereda mig för att 
åka till italien & kunde verkligen 
inte vänta.
 
den 19 juni gick jag och träffa
ebba i sista sekunden
innan min älskade ebba åkte iväg
på sin långa USA resa.
jag kunde verkligen inte fatta 
att jag skulle vara utan henne i 2 veckor.
hejdå kramen slutade i tårar &
jag saknade henne enormt & ville bara att tiden
skulle gå fortare och fortare.
jag hann träffa henne i någon timme, innan jag skulle
åka iväg till italien.
det blev ett jobbigt hejdå det också.
hon fyllde även 12 bast den 25 juni.
 
 
 
bild från skolavslutningen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn❤

Hej sötaste kolla in min blogg <3
http://linnjjarnsater.blogg.se

2013-01-11 @ 16:49:44
URL: http://www.linnjjarnsater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0