mars 2012

MARS 2012
 
i början av mars hade jag även några 
fotodagar med stella.
från dem kallaste & finsaste fotodagarna jag haft.
kan bara kalla dessa bilder äkta vänskap.
älskar dej stella.
dessa bilderna älskar jag fortfarande
 
 
Äntligen blev det slutet av mars & jag och isabella 
kunde verkligen inte vänta på att det skulle 
bli fredagen den 30 mars.
vi skulle äntligen se vår underbara eric.
vi hade V.I.P  & fick nog dem bästa platserna..
kanske inte, men men.
dagen kom och vi åkte ner och ställde oss i V.I.P
kön för att få dem bästa platserna.
vi stog nog där i det kalla vädret i 2 timmar
tills något hände.
väl därinne blev vi intervjuade & det sändes på 24HD 
men den behöver ni inte se...
detta datumet kan jag aldrig glömma.
det är ett minne för livet.
DET VAR GRYMT'
 
platsen ser inte så bra ut på bilden men i verkligheten var den grym.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0