torsdag

hej 
dagen idag har väl varit helt okej.
på idrotten fick jag en lijan sånt rep man hänger i 
så nu har jag världens största bula..
men efterskolan så ja.
var hemma halv 4 hos filippa eftersom det hade 
hänt massa saker med min cykel och så.
men jag var iallafall med filippa & isabella ett litet tag
sen när jag kom hem somna jag i soffan...
jag vakna vid halv 8 så jag är inte så trött nu.
men sen åkte vi iväg och hämta min bror & så.
men nu har jag fixat lite med min redovisnings grej 
tills imorgon.
 
jag har inte kommit så långt med dem hära
inläggen om vad jag gjort under 2012
men ni får dem när jag får tid helt 
enkelt.
 
så ja.
vi hörs mer imorgon för jag måste 
fixa med min läxor och så..
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0