godmorgon tisdag

vaknade vid 9 och fortsatte på min film jag kollade på igårkväll, 
sen gick jag upp och käka frulle och sitter nu vid datorn och har 
fixat ett collage med bilder från min telefon.
så det är fixat nu, skulle träffat ebba & matilda idag, men matilda  
skulle till malmö, men träffar nog ebba ändån.
vid 5 ska jag & mamma iväg och hämta ut mitt paket på posten 
och fixa lite saker till Egypten, åker om 6 dagar nu.
åker nog inom gh och säger hej till kalle också.

jag tänkte på en grej att när jag sticker till Egypten så kommer jag nog inte ha så
mycket internet, bara så ni vet det redan nu. Men jag tänkte nog fixa några tidsinställda inlägg
med bilder och så, men eftersom min dator är seg som jag vet inte vad så vet jag inte om jag kommer
hinna sitta och fixa med det. Kan ju se om jag får tid annars kan jag ju be Ebba eller Bella att dem 
bloggar lite åt mig när jag är iväg. Ska prata med Ebba om det idag, men ja.
Det var det jag tänkte berätta så ni vet att jag inte kommer att kunna uppdatera eftersom jag inte
kommer ha internet där.
puss
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0