Onsdag

Vi vaknade vid 10 idag & var helt döda och började kolla på tv & sen käka vi spagetti & köttfärssås till frulle.
Sen stack Bella hem och jag och Ebba städa lite och gjorde oss i ordning för att åka ner i stan och fika och sånt mys.
Bella satt på bussen när vi kom på så vi stack och fika med henne och sånt.
Fick med mig en ny bikini också fast jag precis beställt 2 nya.
Så kom precis hem efter att varit ute med Ebba & Bella men stack hem nu eftersom alla var så sjukt trötta och Ebba hade typ migrän.
Men imorgon börjar Helsingborgs festivalen så ska åka på den på dagen med min saknade Ebba T, och imorgon är det min älskade mammas födelsedag också.
Vid 4 sticker jag och tar spruta och efter firar vi kanske mamma eller något.
Men ja, jag somnar när som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0