sämsta uppdateringen

har inte haft så bra uppdatering just nu dem senaste dagarna, 
har ingen aning varför faktiskt, varit i full rulle med olika saker.
idag var jag som vanligt med bella, skulle igentligen bara träffa henne i 1 timme
eftersom vi inte skulle setts på typ 2 dagar + att hon sticker till göteborg på fredag 
men var med henne hela dagen istället.
men tänkte så skriva vad jag ska göra resten denna veckan så ni vet det eller så.
 
Onsdag: Åka till en special tandläkare i Malmö och efter åker jag och mamma nog till Emporia.
Torsdag: Kommer min saknde Ebba hem från Kroatien, så ska väl träffa henne hoppas jag iallafall, och sen träffar jag nog Bella också.
Fredag: Bella åker till Göteborg tills på Tisdag typ, antar väl att jag ska träffa Ebba om hon kan.
Lördag: Har jag inga planer för, träffar nog ebba om hon kan tror jag.
Söndag. Har jag inga planer för, träffar nog ebba om hon kan tror jag.
 
men ja, jag kommer väl uppdatera när jag har mer planer eller så, ni förstår vad jag menar.
är sjukt rädd inför imorgon, hatar verkligen tandläkaren och eftersom det är någon sån special tandläkare är jag mer rädd för jag vet inte vad dem ska göra med mig, bara mamma som vet. Hoppas jag överlever iallafall.
men jag måste gå och lägga mig snart eftersom vi ska köra tidigt imorgon, så vi hörs imorgon om jag får tid.
puss på er 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0