Fixar

Denna dagen asså, just nu sitter jag och håller på att fixa ett inlägg med alla bilder från idag och så.
Men min dator är verkligen inte den snabbaste så inlägget kommer väl komma upp när det kommer kan verkligen inte lova er något just nu.
Ska försöka göra allt jag kan för att få den gå lite snabbare, men det är inte det lättaste.
så ni får leva med det tills det är färdigt, då har ni något att längta efter.
Men ska iväg till stan med Ebba imorgon och mysa till det sådär första heldagen på sommarlovet, så vi får väl se hur det blir.
Men just nu är jag så sjukt trött efter denna dagen så jag ska faktiskt gå och göra mig klar för att sova.
men jag hör av mig imorgon
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0