Inte den gladaste

Imorse när jag vakna fick jag reda på klasserna inför 7:an och jag fick verkligen panik, världens sämsta.
Jag fattar inte, hur den skolan kan hata mig så mycket dem gör.
Men ja, så jag har inte varit så glad idag om man ska säga så sprang nästan hem till Isabella och fick panik.
Sen kom Stella med bussen och vi var med henne tills Bella skulle hem sen stack jag och Stella till Råå och käkade pizza, fyfan vad kul det var har saknat den tjejen sjukt mycket.
Men nu är jag iallafall hemma, vet inte vad jag ska hitta på kanske träffar Isabella en liten stund till sen vi får se.
Men om jag inte uppdaterar så mycket mer idag är det för jag är inte är så glad just nu och sånt piss.
Men vi hörs.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0