Kaosig dag

Har haft en fett kaosig dag i skolan, med massor av städ och sånt piss.
Men efter skolan skolan stack jag hem och fixade lite saker sen senare på typ vid 4-5 träffa jag Ebba en liten stund, vi cyklade rundor och käkade goda mackor hos mig, sen typ dog vi av skrattattacker när vi var ute och cyklade, haha jag pallar inte fett kul.
Men sen stack jag och handla mat tills imorgon till beachhandbollen.
Sen har jag duschat och nu snackar jag med Bella i telefon.
så det är det som har hänt idag, inte så mycket men ändån en fett dag men den har varit rätt kaosig.
men jag har inte kunnat uppdatera så mycket idag för min telefon har varit död nästan hela dagen.
men ja, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0