Mysigaste dagen på länge

Stack till Isabella vid 1 eller något sånt tror jag, vi låg bara och degade hela dagen tills hon skulle iväg och då gick jag hem, sen hörde Ebba av sig och sa att hon kunde träffas liten stund och då bakade vi sjukt goda cupcakes och kolla även på världens bästa film nu på kvällen, kom typ precis hem.
Den var sjukt bra, bästa någonsin.
Så haft en sjukt mysig dag som jag bara har degat slut med mina underbara vänner.
Men imorgon åker jag ut till Rydebäck för att hjälpa wilmas bror på hans kalas, så det blir nog kul, har inte träffat Wilma på länge och hon sticker till Italien i 3 veckor på måndag, så det är inte så kul.
Men nu ska jag nog kolla på film igen och planera klart inför imorgon.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0