Bästa

Just nu sitter jag och kollar tv och har varit iväg hela dagen.
Vid 12 följde jag med Madde och lilla Liam och fotades mysigt.
Sen när jag kom hem åkte vi iväg och köpte olika saker på Ikea och andra ställen hade sjukt kul med bror iallafall.
Han är bäst.
Men nu är jag iallafall hemma och vet inte vad jag ska göra..
vet ni vad jag tänkte?
Jag tänkte ha ett sånt inlägg vad jag har gjort under påsklovet och ni vet hur det blev när jag skulle skriva vad jag hade gjort på sportlovet men jag lovar att det blir av denna gången.
Ska nog fixa ett tidsinställt med bilderna på allt som är nytt.
men nu ska jag ringa min bästa mormor som fyller år idag
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0