Har inte orkat

Hej
Det har inte blivit några inlägg idag under dagen och fråga mig inte varför.
Men jag har gjort allt möjligt.
Idag efter skolan skulle jag egentligen hem eftersom Isabella inte kunde va, men sen typ gick det haha, svårt att förklara
Men jag följde med henne och hämta hennes bror och sen stack vi hem till henne och hade lika kul som vi alltid har haha, fast idag va det extra kul.
men jag stack hel vid 6 när mamma hämta upp mig och vi stack till gh en sväng & jag fick träffa Kalle som va ett tag sen.
Så det va kul, så ja har haft en bra dag.
Men nu känner jag att jag har skrivit jättemycket & det är ingen som har läst hit ändån så ja.
Vi hörs
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0