min dag

hej
som jag skrev i förra inlägget, har jag 
haft en bra dag.
min klass fick sluta 13.25 utom jag som fick 
stanna kvar och göra ett prov som jag inte hade gjort.
men gjorde det på ca 15 min, sen stack jag till 
ebba & väntade på bella.
sen stack jag till ramlösa station och vänta på bellas tåg
så satt vi där i typ en timme, i solen haha.
hade fett kul.
men när hennes tåg hade kommit tog jag bussen till 
mammas jobb& hjälpte henne lite.
men vi stack aldrog till väla.
men men.
sitter nu och kollar tv, vi har iallafall nationella prov i matte 
igen, har inte pluggat ett skit så vi får se hur det går.
good luck to me.
men vi hörs senare
puss
-bild från dagen
när vi satt och vänta, rätt söta ändån
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Afan❤

2013-03-12 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0