kände för att blogga

har inte haft orken att blogga nu på några dagar 
eller om jag ska vara ärlig har jag viljat ta andra saker före.
det har varit fint väder och istället för att sitta vid mobilen eller datorn 
och blogga om allt jag gör har jag varit ute i det fina vädret och umgåtts med mina vänner.
 
det har hänt mycket medans jag inte har bloggat, har tillexepmel spräckt min skärm 
på min mobil, värmen har kommit till Sverige typ , varit på stranden med bella och 
massor andra saker.
har även varit och köpt mig ett par nya skor som jag rättaresagt är kär i.
ni får bilder på dem i ett annat inlägg och bilderna från stranden får ni också
i ett annat inlägg.
 
men innan idag var jag på Ih och kolla finalen som stella och elif va med i, träffa
ebba där också.
dem kom 5:a i finalen så det var väl bra.
men nu är jag hemma och sitter och snackar med bella på telefon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0