Vid min sida

Bästa vän - gammal bild

Idag insåg jag att jag verkligen har världens bästa vän, jag tänkte efter idag och kom på att tjejen där uppe på bilden har varit vid min sida i 12 år, är bara så tacksam för att få träffa dig varje dag, att få prata ut med dig är nog de skönaste jag vet fast de nästan slutar i tårar som det gjorde när jag berätta den grejen jag länge velat få ur mig men jag vet att du alltid finns där för mig.
Min fråga som jag ställer till dig varje dag är hur fan jag skulle klara mig utan dig, tillexempel nu när du snart åker till USA, Älskar dig världens bästa ❤️




Kommentarer
Postat av: Bästavän

Loveu Maja! Du är min andra halva❤️

Svar: ❤️
Maja Persson

2013-11-10 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0