Lång dag, lång fredag

Stack på föreställning vid 12 & stanna kvar i stan efter med Ebba T.
Vi gick och fika & bara prata.
Fick med mig en sak hem, men de får ni inte vet vad, fick även ett armband av Plan för jag stödde flickor som blev bortgifta eller vad de va.
Vi träffa Elif ex antal gånger & snacka med henne också, har saknat henne så.
Men vid halv 6 tror ja de va, hämta min bror & hans tjej mig, sen åkte vi hem till oss & bara snacka eftersom hon nyss kommit hem från USA.
Men efter en liten stund stack dem & vi åkte ut till mormor & morfar.
Är här nu, skrev ett bättre inlägg i bilen påvägen hit men min telefon ladda ur.
Men när jag kommer hem ska jag nog träffa Ebba en liten stund & planerna inför imorgon har jag precis fixat med Ebba T.
Men nu ska vi käka äpplepaj & bara mysa.
Vi hörs senare ikväll 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0