Känner för att blogga igen

Hej!
Det var ett tag sedan sist, kände för att blogga nu. Varit lite blogg sugen nu ett tag men jag vet inte vad jag ska blogga om får väl komma på något.
Nu när jag haft en liten bloggpaus har jag haft mycket att göra, hunnit med massor med saker. Har faktiskt varit skönt att slippa tänka på att blogg.
Men nu fick jag en snille blixt att blogga, Kalle har sagt till mig att jag skulle börja igen så jag får väll lyssna på mig.
Jag har börjat träna gympa igen & Bella har hängt med så hon tränat också nu.
Ligger i min säng med tända ljus & fryser sönder och har FaceTime med Linn.
Har möblerat om på mitt rum också, så den senaste veckan har jag levt inne på mitt rum & haft tända ljus och bara myst. Älskar det!
Snart ska jag sätta på Wallander och kolla på det & fortsätta att mysa på mitt mysigaste rum.
Eftersom det är skjut tråkigt väder ute nu för tiden så älskar jag att krympa in under mitt täcke.
Men jag hoppas att jag kommer ihåg att börja blogga nu, men annars hör jag av mig när jag blir bloggsugen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0