TACK FÖR DENNA TIDEN

 
Kommer med den "stora" nyheten nu, det är så att jag kommer att sluta blogga här på denna bloggen. Känns faktiskt lite sorligt eftersom jag snart har haft denna bloggen i 2 år, men har nu tänkt att satsa lite på bloggandet så har jag och W har gjort en blogg tillsammans. Eftersom jag nu bloggade på hennes blogg under tiden hon var i London och det gick hur bra som helst och W fick bättre statistik och folk kommenterade att bloggen var bra och så, tyckte hon att vi borde starta en blogg tillsammans där vi "satsar" lite mer. Så jag hoppas att ni vill fortsätta att följa mig, så ni får helt enkelt klicka in på den nya bloggen och fortsätta följa mig igenom detta. Tack så mycket för allt, ni är bäst 
 
Nya bloggen: http://ebbamaja.for.me/ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0