börjar bli lite trött på detta nu

Ja...
Vet inte vart jag ska börja, men jag har suttit vid datan nu i typ 1 och en halv timme och försökt att få min dator att fungera som jag vill, men den är så seg så jag orkar inte sitta och vänta på den.
Men kom på ett sätt jag kan fixa det på, så jag ska nog fixa det imorgon om jag får tid och om det fungerar som jag vill.
Men träffade Ebba en liten stund vid halv 10 och hjälpte henne med en sak, sen var vi ute i regnet också, jag vet inte varför vi gillar regn men vi älskar att vara ute med mitt stora paraply och gå rundor när det regnar, det är sjukt mysigt.
men ja, detta blir nog sista inlägget för idag tror jag, ska nog gå och lägga mig snart.
Puss, vi hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0