Usel

Jag är absolut inte duktig på att hålla uppdateringen i liv just nu känns det som, men jag försöker.
Nu när vi slutar skolan på tisdag borde jag bli bättre hoppas jag för då får jag mer tid till att blogga.
Men idag va jag ute på väla och Ikea med Bella eftersom hon skulle köpa något till sitt rum, sen stack vi hem till henne och fixade de sen gjorde vi helt random grejer, haha.
Så det har varit en fett rolig dag, sen träffade jag Ebba på kvällen en liten stund också.
Men imorgon är det skola igen eller vi skulle till någon skog och göra något, men klockan är nu 23.53 och jag ligger här och är skit speedad och vill verkligen inte sova...
men jag får väl försöka iallafall, så vi hörs imorgon tror jag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0