Homie ♡

Har nog haft världens bästa dag idag, umgåtts med min älskade homie.
Gick i skolan till 4 eftersom vi var på workshop på nicolai, när vi sluta stack jag hem till min bror & hjälpte han med lite saker sen körde han mig till skolan där jag hade min cykel så cykla jag hem. När jag väl kom hem hade jag bestämt med Ebba att vi skulle ha en lite fredagskväll tillsammans eftersom hennes föräldrar inte var hemma.
Vi käka fin fin middag & godis & var ute och cykla & spela fotboll & kolla idol & hade världs kul. Skrattat har vi också gjort 1000, älskar dej min lilla bebi.
Men kom precis hem & har landat i min säng framför film & ska bara ta det lugnt nu, vet inte vad som händer imorgon men skulle nog bara va hemma & hjälpa mamma lite tror jag.
Hoppas ni haft lika bra fredag som jag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0