jag orkar inte mer

hej
just nu sitter jag här inne på mitt rum & pluggar isönder mig men kom precis på att jag hade glömt mitt häfte i skolan som jag har prov på tisdag , känner mig väldigt duktig..
ska nog snart åka till maxi & handla med mamma.
sen vid kanske 6 så träffar jag ebba igen , vi ska väl träffa alma & agnes och några till tror jag.
men om ni undrar varför jag inte har upppdaterat så mycket under helgen så är det därför jag har varit fullt upptagen med andra saker.
invigningen i fredags var det  grymmaste jag har varit med om.
julgalan i lördags var väl rolig , efter träffa jag ebba.
idag har jag träffat ebba innan också.
men ja , snö & mysigt ute är det också.
jag ska nog fortsätta med mitt plugg -
jag taggar no & so prov denna veckan.
vi hörs kanske ikväll när jag ska sova kanske..
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0