jag får panik på detta!

hej
mu är jag skit sur
jag har försökt att lägga upp bilder på blogg.se nu några dagar men en bild tar lixsom typ en halvtimme & då har den inte än kmmit halvvägs , antingen är det min data som är helt cp eller så är det blogg.se som är sjukt sent!
men nu sitter jag i mitt nya rum i min nya sköna säng och kollar tv & käkar godis och har många ljus tända , men ja idag var jag hos min saknade syster som jag inte har träffat på jättelänge.
var så sjukt skönt att vara nära henne & prata med henne & vi skratta såklart åt allt.
jag försökte få upp bilderna vi tog idag , men det funka inte så jag är så sjukt sur nu.
men imorgon ska jag träffa elif och vi ska åka ner i stan och fika lite tror jag.
så det blir mysigt hoppas jag , vi kommer nog fota också.
alla dessa bilder jag har fotat nu på de senaste dagarna ska jag försöka få till min fotovägg som jag ska fixa snart.
men nu ska jag sura-av-mig-lte.
jag uppdaterar snart igen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0