känner mig usel

hej
sitter just nu & är typ sur på mig själv eftersom jag inte har bloggat idag :(
men jag har haft en bra onsdag.
vi börja 8 som vanligt , och idag hade jag utvecklingsamtal så jag missa min fame.
men men.
efter skolan så skulle jag egentligen åkt ner till stan & träffat stella men det blev inte så.
så jag åkte med matilda hem
när vi var halvvägs till busshållplatsen ser vi att bussen typ står där så vi sätter oss på marken.
men sen så stog den typ och vänta på oss så vi sprang till den.
men det visade sig att bussen var isönder & den gick inte att starta så vi fick gå av bussen igen & vänta på en buss som kom istället.
sen när vi kom hem till matilda så baka vi mintpasteller eller vad det nu hette.
det var gooooott.
sen gick vi upp och tände ljus och prata och spela hayday på hennes rum
mysigt värre.
sen gick vi ner och kolla ett program & sen kom vi på att vi inte hade släckt ljusen så vi spran upp igen.
sen vid 5 så gick jag ut så hämta mamma mej så åkte vi hem och jag bytte om sen stack jag på träning.
sen så nu har jag precis ätit min favoritsopppa.
har också pratat med ebba en liten stund som flippa ur helt.
men nu sitter jag här och är i ett chocktillstånd för vi ska ta andra sprutan imorgon...
och jag kommer DÖ!
men nu har jag skrivit en novell känns det som 
bild från idag.
inte glada tjejer som fick vänta på ny buss
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0