kass..

hej 
har inte blivit så mycket bloggning nu under denna dagen , har haft fullt upp med att träna & ja.
har haft en fett tråkig dag i skolan , men mycket skratt & mycket prat.
gick även runtsom en fjönt på hela skolan med en laddare i telefonen & leta efter eluttag , sluta med att jag var i träslöjden & snacka med sofia & isabell - kärlek till er.
efter skolan skulle jag  & ebba åka  ner till stan & träffa liva och vi skulle fika , men sluta med att jag o ebba gick hem med varandra eftersom ebba , min lilla klant unge hade ätit fisk som hon inte tåler .. så hon hade ont i magen. hoppas du mår bättre nu älskling
vid 5 somna jag i soffan eftersom jag har varit trött hela dagem , men vid 6 så åkte vi till gh för att mamma skulle ha möte.
vid 8 stack jag på dans som gick hur bra som helst, kan inte sluta göra ett hopp hela tiden..
så nu sitter jag här & kollar lite bloggar & är världens trötaste.
imorgon ska vi på bio med klassen så det blir en mys dag typ..
men jag måste verkliegn sova ut nu ...'
puss på er så hörs vi imorgon när jag kommer hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0