Ny vecka & nya problem

Hej
Kom hem för kanske 10 min sen.
Var hos min finaste bella.
Jag skrattar alltid när jag är med henne som tillexempel idag när hon skulle sprina efter några småbarn som slog henne så halka hon och trilla först in i en vagn sen en stolpe & jag skratta i typ en timme.
Och kan fortfarande inte sluta skratta åt den dära bilden.
Men vakna vid 5 idag när jag trodde hela huset var fyllt av rök , men tydligen så var det mina ögon.
Så jag har varit sjukt trött idag.
Men imorgon har vi no-prov & jag tror jag dör.
Så jag får väl sitta och plugga hela kvällen måste träna min engelska också.
Sen på torsdag kommer den dagen jag aldig vill ska komma...
VI SKA TA SPURTA NUMMER 2!!!
Känner att jag har skrivit en hel roman nu
Men nu ska jag plugga sönder mig
Hörs senare
Puss


Kommentarer
Postat av: Bella

Hahah, Maja det är ganska pinit att du tar upp det med att jag trillade, men skit samma jag älskar dej ändå' ❤

Svar: skitsamma! vad är pinigt igentligen ? jag älskar dej mer ! <3
Maja Persson

2012-11-12 @ 21:21:26
URL: http://isabellalinahallgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0