GRATTIS BEB

Ebba, Ebba vart ska jag börja?
Kan ju börja med att säga grattis till min älskade syster, jag hoppas verkligen du får en helt underbar dag fast du åker till Kroatien och jag kommer sakna dig massor. Vem ska jag vara med på kvällarna och ta sönder lyktstolpar och annat med? Du kommer vara saknad på kvällarna bästa 💗 alla dessa 8 åren vi har varit vänner har varit mina bästa år i mitt liv med ditt fin fina skratt och allt du gör du är bara bäst.
Du har varit min bästavän sen vi träffades och du kommer alltid att vara det, jag kommer ihåg mitt nyårslöfte för detta året och det va att aldrig bråka mig dig under detta året och jag tror faktiskt vi har klarat av det änsålänge iallafall. Men nu känner jag att detta blev en hel novell typ, men ville bara säga grattis till min tonåring och att jag älskar dig sjukt mycket.
Puss på dig syster 👭😚


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig jätte mycket!!!

2013-06-25 @ 03:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0