Måndag

Haft en fett dag faktiskt.
Jag sov hos min bror inatt ju, mysigt.
Så jag gick från han till HIF, och det var faktiskt fett kul där, vi fick kolla på deras träning och lite så, grymt
Men sen åkte vi tillbaka till skolan och hade lektioner som vanligt, men vi hade vikarie alla så det va fett chill.
Efter skolan stack jag, Bella och Filippa hem till henne och typ gjorde helt crazy saker haha.
sen när jag kan hem stack jag till min bror igen och hämta mina saker, sen skulle mamma på möte på arenan men så blev det typ inget så vi stack hem igen.
Men nu sitter jag på Helsingborgs arena ändån och väntar på mamma eftersom det ändån va möte typ.
Haha, men jag har fett kul
så ja, jag känner att det bara bli typ 1 inlägg om dagen och om det blir det så ja får ni nöja er med det för jag har verkligen inte tid och ork igentligen.
Men nu har jag skrivit asmycket så vi hörs
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0