Jag måste börja blogga

sitter här med dåligt samvete över att jag inte har bloggat,
men nu måste jag börja igen.
jag hade ju lovat er massor av saker jag skulle visa, mina presenter, mina nya skor.
och det ska jag göra, jag tänkte göra ett inlägg , där jag visar allt nytt jag fått
under tiden jag inte bloggat och 
där kan jag ta med mina converse.
just nu är min statistik sämst och behöver verkligen fixa det,
på bästa sätt genom att börja blogga igen.
 
igår hade jag iallafall världens fetaste dag, var i väg på skåneresa med 
Ebba,Isabella,Astrid och Ebbas mamma. 
Det var nog den mysigaste och fetaste dagen pålänge,
vi åkte till emporia och sprang rundor där i 3 timmar, sen åkte vi in till
Malmö och gick i det fina vädret och typ gick in i alla affärer som finns och lite sånt.
fett kul iallafall, det sluta faktiskt väldigt kul.
Vi satt på tåget och skulle gå av, så stannar tåget och jag trillar omkul och typ 
skämmer ut mitt liv, sen skulle vi gå av och då gick jag,bella och Astrid av 
och jag höll på att klämmas i dörren, och sen gick dörren inte att öppna så Ebba och 
hennes mamma åker vidare med tåget haha..
det gjorde min dag asså.
 
men jag kommer att börja blogga igen nu och jag ska börja fixa inläggen med allt detta,
det kommer också att komma bilder från igår när Ebba,Bella och jag var ute och fotade.
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0