Söndags kväll

Kom hem vid halv nio efter att varit med Ebba ute i regnet, fett mysigt va det.
Men när jag kom hem käkade jag, och sen har jag fotat alla mina nya kläder tills nu, så det är bara linnet kvar som jag väntar på, sen kommer alla bilder upp.
men ska nog ladda in alla bilder i datorn nu.
Ska börja fixa med bilderna sen jag, Ebba och Bella var ute och fota också eftersom dem ville att jag skulle lägga upp dem här, så det får jag väl göra.
men det kommer nog ta ett tag tror jag.
det va väl det jag ville säga just nu.
vet inte om jag hinner blogga innan jag går och lägger mig men isåfall säger jag godnatt nu, så hörs vi imorgon när jag kommer hem från skolan.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0