förkyld igen..


Tog oss ner några hus bort och stanna utanför i en halvtimme eftersom vi inte kom in i huset. Men blev ingen solning eftersom vi inte visste hur man gjorde riktigt så ska göra de nån annan dag i veckan. Har rent ut sagt bara slappat hela kvällen, har mått så dåligt ikväll. Förkyld har jag blivit ännu en gång, har inte äns hunnit vara frisk i en vecka.. Men pappa kom och hämtade mig vid 10 och just nu ligger jag i soffan helt utslagen, är så trött och har världens skallebank så ska bädda ner mig i sängen snart för att bara sova hur länge som helst. Har inga planer inför imorgon än så länge, så antar att jag bara kommer att ligga i sängen hela dagen. Lovar att uppdateringen kommer bli bättre imorgon, sov gott❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0