Confused

Saknar detta så jävla mycket, speciellt er girls ♡
 
Har haft en långtråkig dag förutom att jag mötte upp bellz för lite häng innan, har kommit på hur mycket jag igentligen hatar jullovet. Eftersom jag är en person som inte klarar av att inte ha något att göra så tycker jag det är skit jobbigt att va ledig under speciellt års skiftet, det blir både röd dag och klämdagar hit och dit. Eftersom nästan alla affärer håller stängt dessa röda dagarna så har jag verkligen ingenting att hitta på förutom att umgås med min älskade vänner. Men imorgon är det äntligen vanlig dag, så jag antar att jag åker med bellz ut på väla och fixar med hennes telefon. 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Miss us

2014-01-01 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0