bästa onsdag

 
Haft en bra dag, skolan har varit fett seg idag men slutade lyckligtvis lite tidigare och drog sen hem till E med L. Spontana som vi är gick vi ut och satt oss och fikade på en gräsmatta nånstans, älsklingstjejerna. Vid halv 6 drog jag iväg på den jobbigaste träningen på länge, var nära på att ramla ihop flera gånger. Har nu precis kommit hem och fixat lite med W´s blogg eftersom jag tagit över den nu när hon sticker till London, så jag kommer att hålla hennes blogg uppdaterad resten av veckan så gå in http://ebbamatildaa.forme.se/  för att få uppdatering av mig också. Ska nu gå in i duschen, sen blir det plugg sen kommer jag nog att somna gott i min säng 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0