dagens val

 
Har haft en bra dag, åkte hem till W imorse för att träffa henne innan skolan börja så fick 2 saker av henne. Sen stack vi iväg till skolan, har faktiskt varit en seg dag idag. Vid 5 stack jag som vanligt på bamse, vid 6 kom min brödrar och hämta mig så stack vi hem till lilleman och mös med han. Men på något sätt har lilla raffe boy börjat ogilla mig, den lilla söta ungen asså. Men har precis kommit hem och ska faktiskt lägga mig i sängen för att sova nu, är så jävla trött. Imorgon kommer det upp ett inlägg om en grej och W har fixat, så håll utkik imorgon 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Super snygga skor! Var kommer de ifrån?

2014-03-18 @ 07:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0